Warning: include(top_header_mc.php): failed to open stream: No such file or directory in /data/ftp/home/www.dutchdo.nl/html/shop/x/mc/bestelling-ruilen.php on line 1 Warning: include(): Failed opening 'top_header_mc.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /data/ftp/home/www.dutchdo.nl/html/shop/x/mc/bestelling-ruilen.php on line 1
 

Ruilen

Heb je niet het juiste product besteld? Of ben je niet tevreden over het product? Dan is het mogelijk om het natuurlijk zonder probleem retourneren. Daarbij geldt:

  • Een aanvraag voor een retourformulier wordt tijdens kantooruren op dezelfde dag al beantwoord.
  • Je kunt het product zonder opgaaf van reden retourneren.
  • Is het product stuk of heb je het verkeerde product ontvangen? Dan vergoeden wij de kosten van de retourzending voor 100%. Wil je liever een ander product? Dan ontvang je het tegoed in jouw account zodat je zelf een ander product kunt uitkiezen.
  • Wil je liever een ander product? Dan ontvang je het tegoed in jouw account zodat je zelf een ander kunt uitkiezen product.
  • Als je geen ander product wilt bestellen, dan betalen wij jou terug binnen vijf werkdagen.

Verzegelde producten

Cd's, dvd's en andere dragers met audio- of video-opnamen of software waarvan de inhoud makkelijk kan gekopieerd worden zonder dat dit kopiëren de staat van het origineel beïnvloed, zijn vaak verzegeld. Zodra je deze verzegeling verbreekt, verlies je het retourrecht. Het product wordt door ons dan niet meer retour genomen. Twijfelt je of je een product retour mag sturen? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we dit samen kunnen beoordelen.

Klachten

DutchDo heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. De tevredenheid van onze klanten is voor ons erg belangrijk. Ondanks alle voorzorgsmaatregelen kan het echter voorkomen dat onze werkzaamheden niet tot volle tevredenheid zijn uitgevoerd. Dit betreuren wij ten zeerste. Onze doelstelling is het zo spoedig mogelijk verhelpen van deze klacht.

Heb je een klacht, dan kun je die bij ons indienen via ons contactformulier Je klacht zal uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij hiervoor meer tijd nodig, dan laten wij binnen 14 dagen weten wanneer je antwoord kunt verwachten.

Indien gewenst kun je je klacht ook indienen via Thuiswinkel.org. Zij leggen de klacht vervolgens neer bij DutchDo, waarna wij de klacht samen met jou afhandelen.

Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of via SGC. Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.