Wat vindt de doelgroep van de Microsoft Kin One en Two?

Vorig artikel Volgend artikel

Bij ons liggen ze voorlopig nog niet in de winkels, de Kin One en Kin Two, ofwel twee 'jongeren Smartphones' van Microsoft. In de VS zijn ze wel al een paar weken te koop en her en der kun je ook al genoeg (video)reviews en eerste indrukken van beide toestellen vinden.

Vaak zijn die geschreven door journalisten en bloggers die al jaren in de mobiele wereld rondlopen en zich niet (of nauwelijks) echt in de doelgroep kunnen verplaatsen.

Matthew Miller van ZDNet kwam op het lumineuze idee om de toestellen door zijn twee tiener dochters te laten uitpakken voor een eerste beoordeling. Strak plan! Hieronder kun je het videoverslag daarvan zien. Helaas is hij in deze video vooral zelf nog aan het woord maar binnenkort komt er een follow-up en op ZDNet kun je alvast de eerste indruk van beide toestellen door de twee meiden (14 en 16 jaar) nalezen.

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies