WhatsApp-helpdesk van Albert Heijn tijdens het kerstdiner

WhatsApp-helpdesk van Albert Heijn tijdens het kerstdiner

Stel je vragen op 24, 25 of 26 december aan een team van koks van Albert Heijn

Vorig artikel Volgend artikel

Over een paar weken staan we met zijn allen weer in de rij bij de supermarkt en begint de jaarlijst kookstress. Albert Heijn schiet deze wanhopige medemens te hulp met een speciale helpdesk.

Deze zomer schoot Jumbo de klant al te hulp met een bbq-service via WhatsApp en nu heeft Albert Heijn er dus ook eentje voor kerst.

Stress tijdens de kerstvoorbereidingen

Uit een ‘Kerstkook- en stressonderzoek’ onder ruim duizend Nederlanders bleek dat vier op de tien Nederlanders stress ervaart tijdens het voorbereiden of bereiden van een kerstdiner. Bij 65 procent van de ondervraagden is zo’n diner zelfs wel eens mislukt. Volgens Albert Heijn komt het laten aanbranden van de maaltijd het meest voor. Daarnaast hebben veel thuiskoks te maken met het probleem dat de geserveerde gerechten niet gaar zijn en vergeet men vaak de belangrijke ingrediënten toe te voegen.

De supermarktketen gaat klanten via een app hulp bieden bij het maken van het kerstdiner. Op 24, 25 en 26 december staat er een team koks klaar die je op afstand kan helpen. Via WhatsApp kun je al je kookvragen sturen naar de WhatsApp-helpdesk. De koks zijn bereikbaar tussen 10.00 en 22.00 uur. Je kunt je kookvragen via WhatsApp sturen naar 06-48484040.

Onno Rompa

Onno is blogger op DutchCowboys, Travelvalley en StyleCowboys. Onno schrijft over technologische innovaties en trends en ontwikkelingen op het gebied van...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies