SMS-acties T for telecom ‘ouderwets’ populair

Vorig artikel Volgend artikel

PERSBERICHT - T for telecom, een van de grootste telecomretailers in Nederland, biedt haar klanten extra service door reminders per sms te sturen. Jan Peter Verheuvel bespreekt het succes ervan tijdens de Mobile Marketing Update op 19 juni 2008 te Amsterdam.

Klanten die een mobiel contract hebben afgenomen bij een t for telecom-winkel, krijgen een reminder zodra het contract bijna afloopt. Hierin wordt de klant aangespoord zijn/haar contract via t for telecom te verlengen. Ook krijgen klanten een sms met kortingsacties voor mobiele telefoonaccessoires, zoals een Bluetooth headset.

Het inmiddels tot traditioneel gerekende communicatiemedium sms blijkt voor t for telecom goed te werken. Jan Peter Verheuvel, Manager Direct Marketing, legt uit: “Onze organisatie heeft er een paar jaar geleden voor gekozen om sms in te zetten voor onze direct marketing-activiteiten. Deze tool heeft een positieve impact op de impulsaankopen van onze klanten. Bovendien is het voor ons een goedkope en relevante manier om de klant persoonlijk te bereiken. Immers, wie heeft er tegenwoordig geen mobiel meer op zak?”

Tijdens de Mobile Marketing Update op 19 juni 2008 in het Rosarium te Amsterdam zal Verheuvel uitleggen op welke manieren t for telecom sms inzet om klanten te binden en waarom de sms-acties ‘ouderwets’ populair blijken te zijn. Ook zal hij tijdens het evenement toelichten wat de kracht is van een eenvoudige communicatietool als GroepSMS van CM Telecom.



Gerelateerde links:
ClubMessage verandert bedrijfsnaam in CM
Mobile Marketing in Theorie en Praktijk
Live vanaf het Mobile Marketing event
SMS marketing veel effectiever dan Email
Redactie MobileCowboys

De redactie van Mobilecowboys. Wil je iets melden of vragen neem dan contact op via: redactie@mobilecowboys.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies