NPO tekent raamovereenkomst met CM Telecom

Vorig artikel Volgend artikel

PERSBERICHT - De NPO, die de samenwerking en coördinatie binnen de landelijke omroepen op grond van de Mediawet bevordert, biedt de publieke omroepen hiermee de mogelijkheid om diverse mobiele diensten centraal in te kopen.

Diensten die vanuit de raamovereenkomst worden geleverd, worden bijvoorbeeld gebruikt voor Xnoizz, het EO-radioprogramma dat zijn interactie met luisteraars vergroot met sms-communicatie en voor Serious Request van 3FM, waarbij kijkers en luisteraars interactie hebben met de presentatoren via sms.

De NOS werkte vorige jaar samen met CM Telecom en zustermaatschappij CM Technology, waarbij mobiele video werd ingezet om live het NOS schaatsen op de mobiele telefoon te kunnen bekijken. Geïnteresseerden kregen via het platform van CM Technology een sms-alert wanneer een wedstrijd begon. Via een link in het sms’je kon de ontvanger live de betreffende uitzending op de gsm bekijken.

Via deze directe en gepersonaliseerde manier van communiceren komt de NOS tegemoet aan de behoefte van mobiele kijkers in Nederland.



Gerelateerde links:
ClubMessage verandert bedrijfsnaam in CM
Mobile Marketing in Theorie en Praktijk
i-wood genomineerd voor Broos van Erp Prijs 2008
Redactie MobileCowboys

De redactie van Mobilecowboys. Wil je iets melden of vragen neem dan contact op via: redactie@mobilecowboys.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies