MMS wordt populairder dan SMS in 2007

Vorig artikel Volgend artikel

Uhhm, deze voorspelling durf ik, ondanks dat het jaar pas net een paar uur oud is, nu al overboord te gooien als een van de domste uitspraken van 2007!

In een Zuid-Afrikaans artikel wordt gesproken over het groeiende succes (voor zover je daar al van kon spreken) van Multimedia Messaging Services in het kielzog van commerdiele toepassingen, voornamenlijk advertenties, dat ons in 2007 te wachten zou staan.

De schrijver, Stephen Whitford, beschrijft verder de technische en financiele voordelen van MMS in vergelijking tot SMS en denkt daarmee de, in zijn ogen, onvermijdelijke succesformule te kunnen verklaren.

Kortom: doordat adverteerders in 2007 steeds meer (gratis) MMS advertenties naar mobiele gebruikers gaan sturen die dan weer getriggerd worden om zelf te gaan MMS-en met de betreffende adverteerders en onder elkaar, zal MMS de populariteit van SMS uiteindelijk gaan overtreffen.

Ik hoop dat Stephen dronken was toen hij dit schreef, want anders vrees ik dat hij ze echt niet meer allemaal op een rijtje heeft staan!



Gerelateerde links:
MMS voor de prijs van een SMS met Hi
Man stuurt 32.000 sex MMS- en SMS berichten
Foto sharing via mobieltjes nog niet populair
Wanhoopspoging Vodafone MMS
Tieners verkopen wiet per MMS
wereldprimeur: RSS in MMS
MMSen naar een Email adres
Vodafone introduceert MMS shortcode
T-Mobile sluit deal met MMS Exchange
MMS postzegels
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies