British Airways gaat klanten SMSen

Vorig artikel Volgend artikel

De Engelse nationale luchtvaartmaatschappij British Airways onderzoekt momenteel de mogelijkheden om binnenkort enkele marketing- en klantservice SMS diensten op te starten.

Als eerste zullen meldingen als vertragingen, vracht informatie, en personeelsmededelingen worden uitgebreid met SMS diensten. Uiteindelijk zullen er ook meer klantwervende diensten komen zoals last-minute info, aanbiedingen en andere marketing gerelateerde diensten.

In het artikel op Digital Bulletin heeft BA grootse plannen met het SMS medium en volgens Julie Flemming, marketing manager, hebben tests al uitgewezen dat SMS services de effectiviteit van BA alleen maar ten goede zal komen en dat men bijna niet kan wachten om SMS over de gehele breedte van de organisatie in te zetten.

Een soort van 'Eureka', of 'Aha erlebniss' dus.



Gerelateerde links:
Gratis Smartphone bij vliegticket
Dure grap van 'SMS Terrorist'
Via SMS nuttige reisinformatie
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies