Vodafone introduceert eigen forum

Vorig artikel Volgend artikel

Vodafone heeft in alle stilte een discussie-forum geopend op forum.vodafone.nl. Vodafone heeft al fora in diverse andere landen.

Het forum is bedoeld als platform waar bezoekers zelf informatie kunnen uitwisselen over technische diensten en producten van Vodafone.

De bedoeling is dat de gebruikers zelf de content aanleveren en dat Vodafone enkel toezicht houdt en zo weinig mogelijk ingrijpt. Dit in tegenstelling tot het Webcare Team van Vodafone, Web Relations, welke juist wel actief deelneemt in online discussies.

De moderators op het forum hebben geen inzage in klantspecifieke gegevens en het forum is dus ook niet geschikt voor persoonlijke vragen of klachten. Daarvoor moet je nog steeds contact opnemen met de klantenservice via de telefoon of e-mail.

Op dit moment zijn er 7 topics en 8 reacties en verder is het forum nog leeg. Het forum moet dus nog duidelijk groeien, maar met een klantenbestand van ruim 4 miljoen zijn er genoeg potentiële gebruikers.

Wat vinden jullie: een goede uitbreiding van de online mogelijkheden of juist niet of zou Vodafone het voorbeeld van T-Mobile moeten volgen om alleen klanten toegang geven, laat het weten in een reactie!

Casper de Zoete

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies