Ontevreden beller eet simcard op!

Vorig artikel Volgend artikel

Dit is ook een manier om duidelijk te maken dat je de slechte dienstverlening meer dan zat bent.

Een 47-jarige, duidelijk dronken, ging vorige week naar de winkel waar hij zijn mobiele telefoon met abonnement gekocht had om daar de boel vervolgens op stelten te zetten.

De man claimde dat zijn telefoon het al 6 maanden niet meer deed en dat ie zijn geld terugwilde. Vervolgens brak hij zijn telefoon in tweeen en at hij zijn zijn simcard op. Naar eigen zeggen om te voorkomen dat anderen aan de haal zouden gaan met zijn persoonlijke informatie.

Nadat de rust was wedergekeerd besloot de winkeleigenaar geen aangifte te doen en kon de man naar huis.

Het is niet duidelijk of hij zijn geld teruggekregen heeft, maar wij vermoeden van niet.

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies