Sprint dumpt klanten met teveel vragen!

Vorig artikel Volgend artikel

Ja, je leest het goed, hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt, maar een ander woord dan 'dumpen' heb ik hier niet voor.

De Amerikaanse mobiele provider Sprint heeft een aantal klanten per brief laten weten dat hun abonnement per 30 juli a.s. eenzijdig beeindigd wordt door de Telco.

De reden?!? Het betreft klanten die de afgelopen 12 maanden teveel met de helpdesk gebeld hebben met vragen over de kwaliteit van de service en/of het netwerk, de factuur en andere zaken die met het abonnement te maken hadden.

Sprint zegt in de opzeggingsbrief dat ze hun uiterste best gedaan hebben om alle vragen naar tevredenheid te beantwoorden maar dat men helaas moet concluderen dat ze niet kunnen voldoen aan de mobiele eisen en wensen van de klant in kwestie.

Daarom geven wij u per 30 juli de kans en vrijheid op zoek te gaan naar een andere mobiele provider. Met andere woorden: je moet oprotten, lastige klant! Als goedmakertje schenken ze je de openstaande bel- en abonnementskosten en hoef je GEEN 'Early Termination Fee' te betalen. Tja, dat laatste zou ook helemaal van de zotte geweest zijn, mocht men daar serieus over nagedacht hebben.

Hieronder zie je een exemplaar van de opzeggingsbrief van Sprint.

1183746034sprint-termination-letter
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies