Mobiele flop voor ESPN

Vorig artikel Volgend artikel

Begin dit jaar introduceerde de Amerikaanse sportzender ESPN haar eigen (video) mobieltje en bijbehorend abonnement.

Hiervoor werd onder andere fors geinvesteerd in een reclamecampagne die haar hoogtepunt beleefde tijdens de Superbowl.

Inmiddels is duidelijk dat de sport MVNO van ESPN niet aanslaat en dus verlies lijdt. Toch zegt men van plan te zijn de dienst nog zeker twee jaar de tijd te geven om zich te bewijzen. Wel heeft men inmiddels de voorwaarden en prijzen van de toestellen en abonnementen verlaagd in de hoop dat dat ook zal helpen.



Gerelateerde links:
ESPN sports mobieltje
Telco's jagen op doelgroepen
Gokken met je belminuten
Sportieve Nokia 5500
Mobiele televisie heeft de toekomst!
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies