Pink Ribbon actie levert €233.500 op

Vorig artikel Volgend artikel

Enkele maanden geleden startten Samsung en KPN voor het derde opeenvolgende jaar een Pink Ribbon actie. Iedereen die eind 2008 een Samsung Soul of M620 in Pink Ribbon uitvoering kocht in combinatie met een KPN of Hi (prepay) abonnement doneerde daarmee indirect 10 Euro aan het goede doel.

Vanochtend werd de opbrengst van deze actie bij VakZuid, in een zonovergoten Olympisch Stadion, officieel overhandigd aan Pink Ribbon en hoewel iedereen de afgelopen maanden de mond vol heeft van recessie en financiele crisis was de opbrengst dit keer hoger dan ooit: 233.500 Euro.

De opbrengst van dit jaar wordt door Pink Ribbon in zijn geheel gedoneerd aan Stichting Amazones. Zij gaan daarmee hun website vernieuwen die in 2004 gelanceerd werd en sindsdien uitgegroeid is tot een zeer welkome bron van informatie en discussie forum voor (jonge) vrouwen die geconfronteerd worden met borstkanker.

Door het enorme succes kan de site het bezoek (ca. 35.000 bezoekers per maand) inmiddels nauwelijks nog aan. Daarnaast wordt het ook hoog tijd om de site te verbeteren om hem toegankelijker, gebruiksvriendelijker en actueler te maken.

Pink-Ribbon-Cheque-2009-a
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies