T-Mobile War Child actie levert €45K op

Vorig artikel Volgend artikel

De actie die T-Mobile tijdens de feestdagen organiseerde waarbij van elk nieuw abonnement of prepay kaart vijf Euro gedondeerd werd aan War Child heeft in totaal 45.000 Euro opgeleverd.

Met deze opbrengst kan War Child het komende jaar weer meer kinderen in oorlogsgebieden helpen. En dat kunnen we natuurlijk alleen maar toejuichen!

Priscilla Tomasoa, PR manager bij T-Mobile in Nederland: ‘De opbrengst van de actie voor War Child is een resultaat waar we bij T-Mobile erg trots op zijn. Het enthousiasme van alle medewerkers in de T-Mobile winkels heeft veel bijgedragen aan het succes van de actie. De laatste twee weken van het jaar zijn altijd al drukke tijden in de winkels, maar gedurende de War Child Weken leek het drukker dan ooit. Het is duidelijk dat consumenten ‘iets goeds terug willen doen’ en War Child spreekt een groot publiek aan. Daarnaast zijn er zelfs nog donaties gekomen voor deze actie waardoor er nog meer geld is ingezameld.‘

Jacqueline Kleijn, Manager Marketing en Corporate Sponsoring van War Child: ‘De War Child Weken,  georganiseerd door T-Mobile, zijn een geweldige afsluiting van het jaar geweest.  De recente strijd in Congo en het oplaaiende geweld in Oeganda maken ons werk helaas nu urgenter dan ooit en wij hebben partners als T-Mobile heel hard nodig om de slachtoffers van deze en andere oorlogen, te helpen. Deze actie geeft ons de mogelijkheid om nog meer kinderen in oorlogsgebieden te helpen.

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies