T-Mobile's kerstkado voor War Child

Vorig artikel Volgend artikel

Iedere T-Mobile klant die tussen 20 December en 2 Januari een nieuw privé of zakelijk abonnement (of prepay kaart) koopt doneert daarmee indirect vijf Euro aan War Child.

De van oorsprong Duitse provider sluit met deze prima actie haar eerste jaar als partner van War Child op een passende manier af.

Priscilla Tomasoa, PR manager bij T-Mobile in Nederland: 'Het hele jaar door hebben wij War Child ondersteund door bijvoorbeeld medewerkers actief bij wervingsacties te betrekken en ons call center ter beschikking te stellen. Ook indirect steunen we War Child door hoofdsponsor te zijn van de film Wit Licht, die 8 december in première ging en waarin de thematiek van War Child onder de aandacht wordt gebracht. Wij hopen dat dit zal leiden tot nieuwe Friends van War Child. En ook met de War Child weken in onze winkels streven we ernaar opnieuw veel kinderen te kunnen helpen.

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies