Blyk wellicht ook naar Azië

Vorig artikel Volgend artikel

Vooralsnog is Blyk, de telecom provider waar jongeren tussen de 16 en 24 terecht kunnen voor gratis belminuten en smsjes in ruil voor het bekijken en beluisteren van mobiele advertenties, alleen in Engeland actief en binnen nu en enkele maanden ook hier in Nederland.

Tijdens het GSMA congres in Macau heeft Tim Ahopelto echter geroepen dat Blyk momenteel onderzoek doet naar de mogelijkheden om de Aziatische markt te gaan veroveren

"Both the advertising environment and mobile behaviour in Asia perfectly suit Blyk", aldus Ahopelto. Deze week heeft de MVNO diverse gesprekken met operators en adverteerders en daaruit zal moeten blijken of Blyk inderdaad succesvol zou kunnen worden in Azië.

In Engeland heeft Blyk inmiddels zo'n 200.000 abonnees en na Nederland wil de MVNO het komende jaar (2009) ook in Belgë, Duitsland en Spanje haar activiteiten gaan ontplooien. En wie weet daarna dus in Japan, China of India. We zullen zien.

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies