T-Mobile call center helpt War Child

Vorig artikel Volgend artikel

PERSBERICHT - Tijdens de tv-uitzending ‘Best Friends for War Child’ reageerden kijkers deze week in grote getalen op de oproep om ‘Friend’ te worden van War Child.

Hierdoor kan War Child maar liefst 12.000 oorlogskinderen helpen. T-Mobile ondersteunde de actie door haar call center en medewerkers ter beschikking te stellen voor het afhandelen van telefoontjes van mensen die ook Friend van War Child wilden worden.

Priscilla Tomasoa, PR Manager bij T-Mobile in Nederland: ‘Binnen T-Mobile volgen we alles wat met War Child te maken heeft met groot enthousiasme. Het kost ons weinig moeite om vrijwilligers te werven voor een actie als gisteravond. Het beschikbaar stellen van ons call center en de vrijwillige deelname van onze medewerkers geeft heel concreet invulling aan ons partnership met War Child. Tot eind 2008 staat er nog van alles te gebeuren. Zo ondersteunen wij de SMS-actie van War Child die loopt vanaf de première van de film Wit Licht. Het jaar sluiten we mooi af met onze War Child weken in de T-Mobile Shops. Van 20 december tot en met 2 januari doneert T-Mobile voor elke nieuwe klant in onze winkels een bedrag aan War Child.’

Jacqueline Kleijn, Manager Marketing en Corporate Sponsoring van War Child: ‘Nog iedere dag worden miljoenen kinderen geconfronteerd met oorlog. Er zijn maar liefst 250.000 kinderen die worden ingezet als soldaat. Met de uitzending ‘Best Friends for War Child’, vraagt War Child aandacht voor alle kinderen die op dit moment in oorlog opgroeien en hulp hard nodig hebben. Natuurlijk zijn we erg blij en trots dat opnieuw zoveel Nederlanders hebben toegezegd ons maandelijks te willen ondersteunen en dat T-Mobile ons hierbij helpt.‘

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies