Nieuwe Marketing Director voor T-Mobile

Vorig artikel Volgend artikel

PERSBERICHT - Vandaag kondigt T-Mobile aan dat het Bart Weijermars benoemt als Marketing Directeur bij T-Mobile in Nederland. Hij volgt hiermee Pim van der Feltz op die Country Manager van Google in Nederland wordt.

Bart Weijermars (40) is geen onbekende in de T-Mobile groep. Sinds januari 2006 is hij op directie niveau bij T-Mobile Macedonië verantwoordelijk geweest voor Marketing, Sales en Customer Service. Weijermars heeft in deze hoedanigheid het T-Mobile merk succesvol geïntroduceerd op de Macedonische markt en een belangrijke rol gespeeld in het ontwikkelen van het eigen retailkanaal en het versterken van de activiteiten met retailpartners. Weijermars start in april bij T-Mobile Netherlands BV.

Weijermars heeft zeer ruime ervaring in de telecom industrie waarin hij in 1993 zijn carrière startte bij KPN in Nederland. Na twee jaar werd Weijermars aangesteld als Business Development Manager bij KPN in Hongarije om na diverse functies in de telecom, ondermeer bij Eircom in Ierland, in januari 2000 weer terug te keren bij KPN in Nederland. Hier bekleedde hij tot december 2005 twee marketing managementfuncties om daarna als Chief Marketing and Sales Officer in dienst te treden bij T-Mobile Macedonië.

Weijermars volgt Pim van der Feltz op, die een belangrijke bijdrage leverde aan het bereiken van de succesvolle top drie positie van T-Mobile op de Nederlandse markt. In de negen jaar die hij in dienst was, stond hij aan de wieg van vernieuwende concepten in de telecom industrie, waaronder de introductie van web’n’walk.



Gerelateerde links:
T-Mobile ziet grote toekomst in Mobile internet!
T-Mobile komt met eigen Credit Card
T-Mobile daagt Telfort voor de rechter
Redactie MobileCowboys

De redactie van Mobilecowboys. Wil je iets melden of vragen neem dan contact op via: redactie@mobilecowboys.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies