Problemen wel of niet verholpen?

Vorig artikel Volgend artikel

Het geblunder met het internetbellen heeft KPN heel wat potentiële klanten gekost. In het eerste kwartaal van 2007 zijn er slechts 133.000 nieuwe abonnees bijgekomen, in de laatste maanden van 2006 lag dat aantal op 247.000 mensen die kozen voor het goedkopere alternatief voor een vaste telefoonlijn.

Volgens deskundigen is het InternetPlusBellen te vroeg door KPN in de markt gezet. Zowel technisch als organisatorisch was er nog van alles fout waardoor duizenden mensen soms weken waren afgesloten van de buitenwereld.

De consumentenbond trok samen met een berg mopperende consumenten ten strijde. KPN greep stevig in, extra monteurs werden op pad gestuurd, de reclame werd stopgezet en de capaciteit op callcenters en helpdeks werd uitgebreid.

KPN verklaarde dinsdag het lek boven te hebben en de 650.000 IPB-klanten te gaan bellen. Maar de consumentenbond zegt wat anders: “We krijgen nog te veel klachten binnen en KPN is niet in staat ze op te lossen”.

Zijn de problemen met het InternetPlusBellen nou wel of niet verholpen?



Gerelateerde links:
KPN verkoopt deel van 'Telfort frequenties'
KPN en T-Mobile breiden hotspots uit
Wederom een 'belstoring' bij KPN
KPN start met Push2Talk service
KPN verdubbelt aantal buitenlandse HotSpots
KPN gaat concurrentie aan
KPN start commerci
Steeds meer winkels laten KPN Prepaid links liggen
Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies