Het gaat niet goed met Disney Mobile

Vorig artikel Volgend artikel

Dat mag je concluderen uit het feit dat de Amerikaanse MVNO een jaar na haar oprichting nog steeds de cijfers over het aantal abonnees dat men in die periode heeft weten binnen te halen angstvallig voor zich houdt.

In een persbericht noemt men wel enkele getallen omtrent het gebruik van de diverse diensten van Disney Mobile en de verhouding tussen jeugdige en volwassen klanten, maar hat totaal aantal abonnees wordt dus niet vrijgegeven.

De getallen die men wel (trots) noemt zijn onder andere het feit dat maar liefst 30% van de abonnees gebruikt maak van de GPS Tracking diensten (waar zijn mijn koters nu) en dat 56% van de abonnees volwassenen zijn tegenover 44% kids.

Van de kids die een Disney Mobile abonnement hebben heeft 23% het zogenaamde 'Starter Plan' van 25 dollar per maand voor 200 belminuten.

Die cijfers zijn allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar als het echt zo goed zou gaan met Disney Mobile dan zou men het totaal aantal abonnees zeker genoemd hebben in het persbericht ter ere van het 1-jarige bestaan. Nu maar afwachten of ze de 2 jaar halen. . .

Verder liet Disney weten nog te werken aan een mobiele foto-sharing dienst. Ouders kunnen daarbij bepalen of ze hun kinderen willen toestaan om gemaakte foto's al dan niet te delen via de service.



Gerelateerde links:
Disney MVNO's komen dichterbij
Tiener GSM van Disney met GPS en ‘kinderslot’
Winnie de Pooh heeft zijn eigen GSM
De Mickey Mouse GSM
ESPN sports mobieltje
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies