Chatten met T-Mobile helpdesk

Vorig artikel Volgend artikel

Telecomaanbieder T-Mobile heeft de contacten tussen klant en helpdesk met behulp van speciale software flink gestroomlijnd, zo meldt de Telegraaf

Deze automatisering leidt volgens het mobiele belbedrijf tot een betere dienstverlening en levert daarnaast op termijn een aanzienlijke besparing op. Maar het nieuwe systeem maakt nog meer vernieuwingen mogelijk. Zo wil T-Mobile op termijn met klanten gaan chatten.

„Je ziet dat chatten en MSN’en steeds meer opkomen”, aldus Albert Bosma, die bij T-Mobile verantwoordelijk is voor de commerciële diensten binnen de klantenservice. „De jongerenmarkt is een heel belangrijke doelgroep van T-Mobile. Wil je die mensen bereiken, dan moet je daar wel je best voor doen.” De chatmogelijkheid wordt naar verwachting volgend jaar ingevoerd.

Daarnaast overweegt T-Mobile met behulp van het nieuwe klantencontactsysteem in de toekomst ook via internettelefonie te gaan communiceren.

Bron: De Telegraaf



Gerelateerde links:
T-Mobile@home service slaat aan
SMS 'prietpraat' op grootbeeld
T-Mobile komt met eigen Credit Card
Bluetooth chat- en berichtenservice
Redactie MobileCowboys

De redactie van Mobilecowboys. Wil je iets melden of vragen neem dan contact op via: redactie@mobilecowboys.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies