Mobiele campagne voor H&M's Madonna collectie

Vorig artikel Volgend artikel

Netsize is in Belgie uitverkozen om de mobiele marketingcampagne voor de Madonna & Crew Love H&M collectie van H&M te gaan uitrollen. H&M heeft speciaal voor de tournee van de 'Material Girl' en haar Crew een complete garderobe ontwikkeld die nu, samen met de Herfstcollectie door Netsize gepromoot zullen worden.

Voor de campagne heeft Netsize onder andere de mobiele H&M website ontworpen en gelanceerd waar klanten via hun mobieltje onder andere door de collectie van H&M kunnen browsen en de dischtsbijzijnde H&M winkel kunnen opzoeken.

Mobiele klanten die zich op de site registreren dingen tevens mee naar kaarten om een concert van Madonna's Confessions tour te bezoeken en krijgen exclusieve toegang tot achtergrondinformatie over zowel de Madonna collectie van H&M als de samenwerking tussen de zangeres en de modewinkel.

Belgische mobiele abonnees kunnen zich per SMS aanmelden om toegang tot de 'Madonna & Crew' site te krijgen door 'HM' te SMS-en naar 3420.



Gerelateerde links:
Permission Based Mobile Marketing
2006 het jaar van mobiele advertentie
SMS marketing veel effectiever dan Email
Mobiele ads belangrijker dan TV commercials
Mobile marketing: waar gaat het heen?
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies