Motorola opent eerste 'Flagship Store' in China

Vorig artikel Volgend artikel

De afgelopen maanden heeft Motorola al zo'n 50 nieuwe telefoonwinkels geopend en nu hebben ze ook de deuren van hun eerste 'Flagship Store' in China losgegooid.

Helaas voor de Chinese klanten was het boegbeeld van Moto, David Beckham, alleen te bewonderen op posters en displays en was hij niet live in Shanghai aanwezig om het lint door te knippen en de champagne te ontkurken.

Net als Nokia's Flagship Store concept kunnen klanten ook bij de Motorola megawinkels niet alleen terecht voor vragen over hun mobieltjes en de aanschaf nieuwe toestellen, maar ook voor het personaliseren van je Motorola mobiel, al dan niet met de hulp van techneuten van de toestelmaker die in de winkels werken.

Daarnaast iligt de nadruk in de winkels in het bijzonder ook op fun, games en emotie. Motorola heeft de afgelopen jaren veel geld en effort gestoken in consumenten onderzoek om het concept voor de Flagship Stores te ontwikkelen. De tijd zal leren of ze met hun bevindingen een succesformule hebben gecreeerd.



Gerelateerde links:
Becks nieuwe ambassadeur van Hello Moto
Motorola MING eerst naar Hong Kong
Nokia opent eigen winkels
iPodBar schenkt geen alcohol
Vodafone en Beckham uit elkaar
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies