Permission Based Mobile Marketing

Vorig artikel Volgend artikel

Het bedrijf MedEurope heeft een mobiel platform ontwikkeld waarop adverteerders in de vorm van banners (branding of interactief) kunnen adverteren op het hoofdscherm van een PDA of Smartphone van de consument. Het banner-concept is direct, persoonlijk (1-on-1) en opt-in (permission-based).

Consumenten ontvangen banners op het beeldscherm als hij of zij een abonnement afsluit bij het bedrijf. De banner bevindt zich alleen op het hoofdscherm en wisselt automatisch om de 15 minuten. Er is altijd maar één banner aanwezig op het hoofdscherm. (Via DC)



Gerelateerde links:
Mobiele reclame nieuwe inkomsten operators
Junkfood niet meer op mobieltjes adverteren
2006 het jaar van mobiele advertentie
10% meer omzet door adverteren per SMS
Adverteren op de mobiele telefoon in de VS wel acceptabel
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies