Telco's jagen op doelgroepen

Vorig artikel Volgend artikel

Aangezien zo'n 60% van de totale Amerikaanse bevolking reeds in het bezit is van een of meerdere GSM's gaan de Telco's zich daar steeds meer richten op doelgroepen als jonge kinderen, bejaarden en sportfans.

Gevolg is dat bedrijven die in andere markten dezelfde doelgroepen aanspreken nu ineens hun interesse tonen in de wereld van de mobiele bellers.

Zo komen Disney en haar dochteronderneming ESPN (zeg maar de Amerikaanse Eurosport) binnenkort met mobiele abonnementen voor respectievelijk de hele familie en sportfanaten. Men heeft hiervoor een deal gesloten met het netwerk van Sprint.

Op deze manier hopen de diverste marketeers ook die 40% van de bevolking die nog GSM-loos is te strikken.

Binnenkort wellicht ook in Nederland verkijgbaar (de doelgroepen spreken voor zich):

- Pampers Mobile

- Tele Oldies

- Vis Net

Redactie MobileCowboys

De redactie van Mobilecowboys. Wil je iets melden of vragen neem dan contact op via: redactie@mobilecowboys.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies