Simyo maakt klanten de baas! [Adv]

Vorig artikel Volgend artikel

Vanaf vorige week voert Simyo een opvallende campagne met de titel: Baas in eigen Bundel. De campagne haakt in op het gevoel van machteloosheid dat veel mensen bij hun huidige provider ervaren. Ze zijn overgeleverd aan de willekeur van de grote telecombedrijven. En wensen maar één ding: Zelf de controle terugpakken. Kortom: Baas in eigen Bundel zijn!

Leuk zinnetje! Maar wat betekent ‘Baas in eigen Bundel’ in praktijk?

Bij de meeste mobiele providers zit je altijd wel ergens aan vast. Of als je iets wil veranderen komen er allerlei addertjes onder het gras vandaan waardoor je nooit voor elkaar krijgt wat eigenlijk wil.

Simyo is anders dan andere providers Simyo is 100% online en via een mobile app of via Simyo.nl hebben klanten altijd inzicht in hun kosten, hun verbruik en kunnen bundels maandelijks gratis omhoog of naar beneden worden aangepast. 

En verder?

Simyo is een online merk, dus je zal de campagne voornamelijk online tegenkomen. Digitale uitingen dagen gebruikers uit om met de boodschap te interacteren. Vervolgcampagnes staan dit najaar gepland.

Meer info: www.simyo.nl

Redactie MobileCowboys

De redactie van Mobilecowboys. Wil je iets melden of vragen neem dan contact op via: redactie@mobilecowboys.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies