Huawei 'make it possible' campagne

Vorig artikel Volgend artikel

Huawei timmert aardig aan de weg, en presenteerde gisteren nog haar vlaggenschip de Ascend P2. Huawei Device, de consument tak van Huawei Technologie lanceerde haar wereldwijde merkcampagne  'Make it possible' vandaag op het Mobile World Congress (MWC) 2013. Het bedrijf meldde een wereldwijde jaar omzet van  $7.5 miljard , een stijging van 10% ten opzichte van het  voorgaande jaar, ze verscheepte 127 miljoen apparaten. Om het succes van 2012 verder uit te bouwen. Huawei's nieuwe slagan luidt ‘Make it Possible’Ze zich zo meer op de voorgrond plaatsen als wereldwijd consumenten merk.

Van de In 2012 verscheepte apparaten(52 miljoen) Waren 32 miljoen Smartphone. Dat is een toename van 60% te opzichten van het jaar ervoor. Huawei verscheepte ook nog eens 50 miljoen Movile Broadband apparaten en 25 miljoen Home devices. Er was in het vierde kwartaal van 2012 nog een onverwachte groei van 10,8 miljoen Home devices. Huawei is nu de nummer dire Smartphone leveranciers, volgens IDC gegevens. "Op het MWC 2012 vorig jaar lanceerden we de productnaam  Ascend, en introduceerde een reeks van toonaangevende producten. Vandaag op dit versterken we de merkbelofte van onze producten met onze nieuwe merkcampagne, 'Make it Possible' ", zegt Richard Yu, CEO van Huawei Consumer Business Group. "Dit geeft ons een sterke impuls om  een leidende smartphone merk in de komende jaren te worden 

De ‘Make it Possible’ campagne laat de kracht van Huawei zien, ‘to make the impossible possible’. MWC 2013 is het startschot voor de uitrol van deze campagne, in verschillende landen wereldwijd, met online activiteiten, retail-ervaringen en inzet van media. ‘Make It Possible’ is het eindresultaat van intensief consumentenonderzoek wereldwijd, waarbij consumenten een duidelijke voorkeur hebben voor toegankelijke en betaalbare producten van Huawei Device.

In 2012 werden meer dan 5.000 toegewijde Huawei retailers opgezet in 45 landen in gebieden over de hele wereld. Het bedrijf heeft onlangs zijn meest ambitieuze wereldwijde product marketing campagne afgesloten, waar de campagne miljoenen consumenten bereikte in 45 markten van 15 regio's.

Ik denk dat we de komende jaren nog veel zullen gaan zien en horen van Huawei, en hoop dat ze mooie producten gaan maken die ons versteld doen staan. Ik ben zeker onder de indruk van de cijfers die ze noemen. Wat verwacht jij van Huawei in de komende jaren? Ascend%20p21

Martijn Derks

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies