Vodafone betrekt klanten bij verbetering netwerk en diensten

Vorig artikel Volgend artikel

Enkele dagen geleden maakte Vodafone al bekend dat de provider versneld aan de slag gaat met de innovatie van haar mobiele (data) netwerk. Vandaag komt Vodafone met de mededeling dat men van plan is om klanten nauwer te betrekken bij de vormgeving van het netwerk en de verbetering van de dienstverlening.

Het betreft dan met name het verzamelen van feedback bij de zakelijke klanten met betrekking tot de huidige kwaliteit van het netwerk en de dienstverlening. 

Vodafone wil deze informatie meenemen in de planning van de aangekondigde innovatiewerkzaamheden waarbij antennes, basisstations en de bekabeling vervangen en uitgebreid zullen gaan worden. In een later stadium zullen ook consumenten de mogelijkheid via een mobiele app feedback te geven op lokale netwerkdekking en -capaciteit. Deze initiatieven maakt deel uit van het netwerkinnovatieprogramma ‘Fast Forward’, dat zal leiden tot een robuuster en toekomstbestendig netwerk dat klaar is voor nieuwe technologieën en diensten.

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies