Lastercampagne in Australie tegen Apple opgezet door RIM

Vorig artikel Volgend artikel

In Australie heeft zich een nachtmerrie afgespeeld waar iedere zichzelf respecterende marketingprofessional zijn hand van voor zijn mond slaat. Niemand minder dan RIM schijnt achter een lastercampagne 'Wake Up' te zitten tegen Apple

Aanvankelijk werd gedacht dat Samsung achter de campagne zat, maar zij reageren sterk door aan de ontkenning toe te voegen dat consumenten in hun ogen al bijzonder wakker zijn. Door de codering in de website is acherhaald dat het RIM moet zijn die erachter zit. 

Bij monde van communicatiebureau Spectrum bevestigt RIM : "We can confirm that the Australian 'Wake Up' campaign, which involves a series of experiential activities taking place across Sydney and Melbourne, was created by RIM Australia. A reveal will take place on May 7th that will aim to provoke conversation on what 'being in business' means to Australians." (Bron: Dutcowboys)

Redactie MobileCowboys

De redactie van Mobilecowboys. Wil je iets melden of vragen neem dan contact op via: redactie@mobilecowboys.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies