Samsung presenteert 'The Next Galaxy' op 3 mei

Ma 16 april 2012 09:30, Ron Smeets, 13568

Samsung presenteert 'The Next Galaxy' op 3 mei

Na een weekend waarin ik volop geklust (thuis) en uitgerust (op de bank) heb kwam ik vanochtend weer boven water ;-) Een van de eerste mails die ik in mijn inbox vond was onderstaande uitnodiging van Samsung om op 3 mei aanwezig te zijn bij de presentatie van 'The Next Galaxy' in Londen.

Ik denk dat iedereen wel weet over welke 'Galaxy' het gaat, ondanks dat Samsung er in de mail verder niets over kwijt wilde. Ik zet mijn 'geld' in ieder geval op de al heel veel besproken Galaxy S III van de Koreaanse fabrikant ;-)

Next-Galaxy-Invite

Reacties (29)

 

    • Ewa
    • Ma 16 apr 2012, 11:15

    Haha straks gaan ze het toestel "The Next Galaxy" noemen


    • Sjon
    • Ma 16 apr 2012, 11:45

    @ Ewa :

    Ik hoop het toch niet :)

    @ All :
    Duidelijk... 3 vlekken... en het lijkt dat de vlekken zijn "uitgelekt" ;)


    • MattRob
    • Ma 16 apr 2012, 11:54

    Beter 'The Next Galaxy' dan 'The new Galaxy' ;-) !


    • CowboyTim
    • Ma 16 apr 2012, 13:36

    De druppels hebben een brushed metal texture. Pin me er niet op vast, maar ik gok dat je deze texture terug zult vinden bij deze Galaxy. Wellicht de achterkant?


    • Frank [website]
    • Ma 16 apr 2012, 17:12

    haha..idd....zou wat zijn...als ie "the new galaxy" zou gaan heten...


    • Bert-Jan
    • Ma 16 apr 2012, 17:45

    Misschien wordt het de Galaxy T.


    • Sjon
    • Ma 16 apr 2012, 18:07

    @ Tim :

    Druppels of stenen ?! Kan ook zijn dat het om het uiterlijk gaat ( een soort steen achtige telefoon)


    • ronnie
    • Di 17 apr 2012, 09:48

    ik denk dat je achterkant van metal bleu en metal white krijgt en voorkant keramische coating haha beetje de trent nakijken en de naam hoop ik niet the next of the new dat zou vragen om problemen maar denk dat deze mail er juist leuk op inspeeld dat men er over speculeert dat is waar samsung goed in is de marketing verder hoop ik dat i iets steviger is als de gs2 want dat is maar plastic fantastic misschien word ik ooit samsung liefhebber geen apple fan hoor ik heb al jaren htc en ben er blij mee en verder ieder zen keuze btw hoop na de achterstand op conccurentie dat i wel gelijk opgaat als de htc one x want dat apparaat is echt zo goed ligt lkkr in de hand en ontiegelijk snel hoop dat ze dat evenaren omdat ze zo laat komen hoop op techniesche hoogstand altijd leuk als er evolutie is in dit soort markt


    • peter [website]
    • Di 17 apr 2012, 09:50

    Laat maar komen. Ik ben erg tevreden met mijn huidige galaxy!


    • ReusVRotterdam
    • Di 17 apr 2012, 20:15
    Iphone_comment

    Samsung is a no go, i repeat Samsung is a no go.


    • jon
    • Di 17 apr 2012, 21:20

    Beste Reus/Rotterdam,

    Zou je de bevinding dat Samsung a No GO is graag willen uitleggen in wat meer woorden dan alleen je protest leus. Wat vind je dan niet goed aan het product wat samsung op de markt heeft gebracht? Wat zie je of had je graag anders gezien ten opzichte van de andere smartphones. Kom met wat meer feedback ipv schreeuwen van de daken dat het gaat sneeuwen terwijl de zon schijnt.

    Mischien heb je dan meer kans op fans.

    Ik blijf bij mijn samsung!! so Many times better then that Stupid Iphone... 1x laten vallen is dag telefoon :).


    • Arthur van S
    • Di 17 apr 2012, 22:56

    @ Jon plus ruim 1/3 goedkoper groter scherm geheugen slot en meer vrijheid. No way I gonna buy een Igay!


    • ReusVRotterdam
    • Wo 18 apr 2012, 00:08
    Iphone_comment

    @jon ik ben er niet op uit om fans te werven, net zo min als ik fandroids tegen de schenen wil schoppen. Ik verkondig alleen mijn mening over Samsung/Android. En daar gebruik ik dan een leus voor. Ik ben geen fan van Samsung, omdat ik er geen klik mee heb. Bij mijn eerste ontmoeting met de iPhone 2g, kreeg ik vlinders in me buik. Dat heb ik op de dag van vandaag nog met al mijn Apple producten. Ook al zou Samsung het beste smartphone in de wereld zijn, wat het niet is maar veronderstel dat, zou ik er nog niet voor kiezen. Dus als jij blij bent met Samsung, goed voor jou. Ik ben overigens niet van mening dat de SGS3 een hele stap vooruit word, volgens de buitenlandse media meer kans op een upgrade. Maar we zullen zien.


    • ReusVRotterdam
    • Wo 18 apr 2012, 00:11
    Iphone_comment

    @Arthur van S vergelijking van iGay en iPhone gaat nergens over hè. Ik bedoel ik heb ook me gevoelens.


    • Erik
    • Wo 18 apr 2012, 10:25

    @ReusVRotterdam
    "Ik bedoel ik heb ook me gevoelens." Dat merken we ja, voor je telefoon (:
    maar het gaat idd nergens over ;)
    Net als jou leus..


    • ReusVRotterdam
    • Wo 18 apr 2012, 11:12
    Iphone_comment

    @Erik en jij heb blijkbaar iGay gevoelens, is niet erg hoor. Samsung no go is voor mijn van toepassing. Ik beweer niet dat het een slecht toestel is, integendeel, na de iPhone is het de smartphone die je moet hebben. Bij mijn is het gevoelsmatig, daardoor is Apple mijn favoriet en Samsung niet.


    • Erik
    • Wo 18 apr 2012, 11:17

    @ReusVRotterdom
    Waar slaat dit nou op? Ik maak een sarcastische grap en ineens ben ik homo.. Had dan bij je leus neergezet: I think Samsung is a no go.. Dan is het je mening, nu niet.


    • ReusVRotterdam
    • Wo 18 apr 2012, 12:43
    Iphone_comment

    @Erik je hoeft je niet aangevallen te voelen man, maakte op maar een grapje. Ik zal mijn Engels bijschaven, want ik merk nu al dat er een hoop Samsung lovers op hun pik zijn getrapt.


    • Erik
    • Wo 18 apr 2012, 12:48

    @ReusVRotterdom
    Heeft niets met je Engels te maken, maar je zin. En denk nu niet dat ik een Samsung lover ben, hoewel het altijd beter is dan Apple.

    Sony, dat is meer mijn ding ;)


    • ReusVRotterdam
    • Wo 18 apr 2012, 15:40
    Iphone_comment

    @Erik Fony toestellen zijn leuk, qua design lopen ze wat mijn smaak betreft voor op HTC en Samsung. Alleen vind ik het jammer dat ze net als mijn andere favoriete merk Motorola, steeds achter de feiten lopen. Techniek is meestal al verouderd als het nog moet uitkomen. Moet nog zien of Fony het financieel ken uithouden. Volgens de laatste cijfers staan ze er niet rooskleurig voor.


    • Erik
    • Wo 18 apr 2012, 15:45

    @ReusVRotterdom
    Dat is waar, maar daar is wel verandering ingekomen met de Xperia S
    Goeie processor, goede camera. De Xperia Sola (die ik dus niet zo mooi vind) met een revolutionair magic float scherm.

    Sony komt er wel bovenop, hoop ik..


    • ReusVRotterdam
    • Wo 18 apr 2012, 16:24
    Iphone_comment

    @Erik Sony smartwatch, dat vind ik nou een mooi Sony product. Origineel en betaalbaar. Alleen jammer dat het een Android device is. Weet eigenlijk niet of het in combinatie met een iPhone werkt. Zou ik effe achteraan moeten gaan.


    • Erik
    • Wo 18 apr 2012, 16:28

    @ReusvRotterdom
    wat dacht je hiervan? http://www.stylecowboys.nl/Gadgets/2669

    mij lijkt de livedock ook wel leuk, alleen zie ik de meerwaarde er niet echt van ;)


    • ReusVRotterdam
    • Wo 18 apr 2012, 17:35
    Iphone_comment

    @Erik Thx, deze ken ik. Heb zelf de iPod nano met horlogebandje. Maar ik wil eerst afwachten naar de levering en reacties. Jammer dat Apple hier geen markt inziet.


    • ronnie
    • Do 19 apr 2012, 16:17

    @reus rotterdam ik hoor jou hiewr ook heel hard schreeuwen dat de gs3 hoogswaarschijnlijk tegenvalt en gewoon een update is maar ik denk dat je dan even moet kijken naar de ophef vorig jaar voor nieuwe iphone wat is het verschil snelere proccesor en beterte camera disign nog steets die glaze vrietrinekast precies als de gewone iphone 4 dus denk er maar over na


    • ReusVRotterdam
    • Do 19 apr 2012, 17:00
    Iphone_comment

    @ronnie ik heb nooit beweerd dat het om een upgrade gaat, of dat het een slecht toestel is. Integendeel, als je goed terugleest, vermeld ik ook dat de SGS2 een hele goede smartphone is. We moeten nog maar zien of dat zo is, en of Samsung daarmee wegkomt.


    • Robert
    • Do 19 apr 2012, 17:22

    @Erik
    Eerst commentaar leveren hoe iemand zijn mening formuleert en dan vervolgens zeggen: "hoewel het altijd beter -is- dan Apple"
    Het -lijkt- mij beter als jullie stoppen met -in mijn ogen- onzinnige posts!


    • Marcel
    • Do 19 apr 2012, 20:04

    Wat Samsung wel voor elkaar heeft is de hype die ook aan de iPhone hangt. Ook hier heeft positief of negatief iedereen er over en zijn de verwachtingen hooggespannen. Ik denk dat er zelfs meer gadgeteers hier op zitten te wachten dan op de nieuwe iPhone.


    • RobbyNitroz
    • Do 3 mei 2012, 08:52

    Hoelaat vandaag komt de info vrij? Dan kan ik mijn dagschema even indelen :-)

Reageren