Marketeers geinteresseerd in GSM's

Vorig artikel Volgend artikel

Dat steeds meer reclamemakers in de ban raken van de mogelijkheden die een mobiele telefoon biedt als het gaat om 1-op-1 advertising is geen geheim meer.

De New York Times publiceert een aardig artikel over het evenwicht tussen marketeers die zo snel mogelijk alle vormen van mobiele reclame willen botvieren op de markt en de providers die bang zijn (terecht) dat dat wel eens tot het verlies van abonnees zou kunnen leiden.

Waar de meeste reclamemakers met name warm voor lopen is het feit dat vrijwel iedereen met een mobieltje op zak loopt en dat advertenties op basis van de lokatie van de GSM en diens eigenaar.



Gerelateerde links:
Gat in de markt ?
SMS marketing veel effectiever dan Email
Reclame tijdens het wachten op verbinding
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies