Eentoets belfunctie in mobiele advertenties

Vorig artikel Volgend artikel

Google werkt momenteel aan de patentaanvraag voor mobiele advertenties die de mogelijkheid bieden om met één druk op de knop de betreffende adverteerder te bellen.

Volgens Google's patentaanvraag is de uitvinding van de search-gigant dé manier om advertenties aantrekkelijker te maken voor klanten en marketeers.

De vinding van Google is echter niet uniek. Veel SMS advertenties zijn al voorzien van telefoonnummers van adverteerders die met één druk op de knop te bellen zijn.

Een mispeer van Google? Of hebben ze nog een verrassing achter de hand. Zo, niet, dan lijkt de kans op het verkrijgen van het patent dus klein.



Gerelateerde links:
Meer mobiele advertenties, maar minder irritatie
Mobiele ads belangrijker dan TV commercials
Mobile marketing: waar gaat het heen?
Adverteren op de mobiele telefoon in de VS wel acceptabel
Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies