Simpel sponsort nu ook de Eredivisie kampioen van 2013

Vorig artikel Volgend artikel

Ok, misschien een beetje vreemd bericht, maar het heeft wel degelijk met mobiel bellen te maken ;-) Simpel is inmiddels uitgegroeid tot de grootste SIM Only provider van Nederland. En grote, succesvolle bedrijven doen wel eens wat aan sponsoring.

Welnu, nadat Simpel eerder al een overeenkomst sloot met FC Utrecht als shirtsponsor staat de provider vanaf nu ook op de shirts van Vitesse uit Arnhem, de club die in 2013 kamioen van Nederland wordt, naar eigen zeggen ;-)

De overeenkomst tussen Simpel en Vitesse werd vandaag officieel bekendgemaakt. Zoals gezegd geen schokkend nieuws, maar als je heel flauw zou willen zijn dan mag je nu dus concluderen dat Vitesse al speelt met spelers die de tweede keus van enkele grote (Europese) clubs zijn en nu dus ook de tweede keus van Simpel is, maar dat is, zoals gezegd, erg flauw. Het feit dat een relatief kleine provider als Simpel, een MVNO met veel minder klanten dan de bekende grote drie (KPN, Vodafone en T-Mobile) in staat is om twee Eredivisie clubs te sponsoren betekent volgens mij wel dat het niet slecht met ze gaat.

Tijdens de persconferentie viel nog op dat de trainer van Vitesse, John van den Brom, zijn stem aangepast had aan die van de bekende 'Bel je schor' commercials (zie voorbeeld hieronder):

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies