T-Mobile haalt 60.000 Euro op voor War Child

Vorig artikel Volgend artikel

T-Mobile houdt zich, behalve met het maken van vette winsten, ook bezig met het steunen van War Child. Een prima initiatief van 's lands derde (mobiele) provider.

In 2010 hebben het personeel en de klanten van de provider in totaal 60.000 Euro ingezameld voor War Child, een stijging van zo'n 11% vergeleken met een jaar eerder. Met dat bedrag kunnen zo'n 5.000 'oorlogskinderen' geholpen worden.

Het grootste deel van het gedoneerde bedrag werd opgehaald in december, traditioneel de War Child actiemaand bij T-Mobile. In die maand verdubbeld de provider bovendien elke donatie. "Meer dan één miljoen klanten van T-Mobile sparen via T-Mobile Extra en T-Mobile Speciaal voor leuke cadeaus, kortingen of een War Child donatie van 5 of 10 euro. Dat lijkt een klein bedrag maar het effect is enorm als veel mensen dat doen. In december hebben klanten vijf keer zoveel gedoneerd als in andere maanden. Mede namens War Child danken wij onze klanten hartelijk voor hun geweldige bijdrage.", aldus Alexender Hamel, Directeur Klantenservice van T-Mobile.

mark Vogt, Directeur van War Child: "We zijn elke keer weer onder de indruk van hoe T-Mobile gedreven het werk van War Child steunt. Ze doen dat niet alleen met hun producten en diensten in Nederland én in de conflictgebieden waar we werken. Ze weten ook nog eens heel veel mensen te mobiliseren om hun steentje bij te dragen. Mensen die met hun bijdrage zorgen dat wij in 12 landen wereldwijd kinderen en jongeren een ander toekomstperspectief kunnen bieden. Daarom wil ik alle klanten van T-Mobile hartelijk danken!"

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies