Bezwaar mogelijk bij KPN tegen verkorten verlengtermijn

Vorig artikel Volgend artikel

Zoals ik al eerder meldde gaat KPN per 1 november de verlengtermijn voor mobiele abonnementen verkorten van vier naar twee maanden voor klanten van KPN, Hi, Telfort en MTV Mobile.

KPN biedt huidige klanten echter de mogelijkheid om bezwaar te maken en zo de huidige verlengtermijn van vier maanden te behouden.

In mijn eerdere artikel leg ik uit waarom KPN de verlengtermijn gaat aanpassen, je kunt dat hier nalezen. Om bezwaar te maken sms je, afhankelijk van je provider, een bepaalde tekst naar de short code 7171. In onderstaande tabel kun je lezen welke tekst én binnen welke termijn je moet sms'en als je bezwaar wilt maken.

Provider Tekst Nummer Wanneer Meer info
KPN termijn 7171 Vóór 31 december Website KPN
Hi nee 7171 Vóór 31 december Website Hi
Telfort verlengtermijn 7171 Vóór 20 november Website Telfort
MTV Mobile objection 7171 Vóór 31 december Website MTV Mobile

Je ontvangt hierna een sms'je ter bevestiging van de aanvraag. Zodra de aanvraag is verwerkt ontvang je een bevestiging per sms, dit kan 10 tot 15 werkdagen duren. Hierna kun je ook ná 1 novermber nog steeds vier maanden voor het einde van de contractsduur verlengen.

Klanten worden tevens nog schriftelijk geïnformeerd door middel van de factuur die zij in oktober ontvangen óf door middel van een sms-bericht over deze wijziging.

bevestiging-aanvraag
bevestiging-verwerking
Casper de Zoete

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies