Toestelhulp service van T-Mobile al 30.000 keer geraadpleegd

Vorig artikel Volgend artikel

Sinds T-Mobile een maand geleden haar online tool voor hulp bij het instellen van een mobiel toestel lanceerde is de dienst al meer dan 30.000 keer geraadpleegd.

Het zal niemand echt verbazen dat de meeste hulp gevraagd werd bij het configureren van de internet instellingen van Smartphones.

Wanneer je de online toestelhulp van T-Mobile raadpleegt dan worden stap voor stap de instellingen van een toestel uitgelegd en kun je het 'kunstje' zelf meteen uitvoeren. Dat scheelt T-Mobile natuurlijk weer extra mankracht bij het callcenter van de klantenservice. Voor de klanten zelf is het echter ook voordeliger. Je hoeft voor de meeste zaken namelijk niet meer oneindig (of in ieder geval minutenlang) telefonisch in de wacht te staan als je het op deze manier online kunt regelen.

Alexander Hamel, Directeur Klantenservice bij T-Mobile in Nederland: "Veel klanten nemen contact op met T-Mobile Klantenservice met een vraag over hun toestel. Door de toename van het aantal smartphones en de daarbij behorende diensten, neemt het belang van goede ondersteuning hierop sterk toe. Daarbij gaat het uitleggen van instellingen via beeld eenvoudiger dan per telefoon. Dat was voor ons de reden om de online Toestelhulp te introduceren. Zo kunnen we onze klanten nog beter van dienst zijn. Dat dit wordt gewaardeerd, zien we terug in de reacties op ons Webcare Twitterkanaal."

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies