T-Mobile denkt na over compensatie voor 3G problemen

Vorig artikel Volgend artikel

T-Mobile heeft tegenover de NOS een verklaring gegeven voor de huidige capaciteitsproblemen van hun 3G netwerk. Daarin roept de Consumentenbond onder andere iedereen die problemen ondervind hun klachten bij de provider en de bond (oa via Twitter met #tmobile en #fail) kenbaar te maken. Klachten kunnen ook op de website van T-Mobile zelf gemeld worden.

T-Mobile zegt in een reactie onder andere dat men deze week met uitsluitsel komt over een eventuele compensatie voor de klanten die last hebben van de problemen.

Ik zeg, 50% korting op de abonnementskosten totdat de problemen helemaal verholpen zijn, toch? Wat vinden jullie daarvan? Heb jij ook T-Mobile als provider, stem dan ook op de nieuwe Poll en laat ons zo weten of jij vaak, soms of misschien wel helemaal geen last hebt van de 3G netwerkproblemen. De video van de NOS met de reactie van T-Mobile en de Consumentenbond kun je hieronder bekijken.

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies