T-Mobile Micro SIM niet te krijgen?

Vorig artikel Volgend artikel

Vorige week schreven we hier nog dat T-Mobile met een Micro SIM zou komen. Ik nam afgelopen vrijdag de proef op de som en ging naar de T-Mobileshop in 's-Hertogenbosch. Ik meldde mij aan de balie met de boodschap dat ik het persbericht gelezen heb en graag een Micro SIM kaart wilde hebben. Helaas ze waren wel in de winkel, maar mochten niet uitgegeven worden. Op mijn vraag waarom, vertelde men mij dat deze vanaf maandag pas uitgegeven mogen worden. Ik toonde mij verbaasd dat men de Micro SIM's wel in de winkel had liggen maar niet mee mochten geven? Terwijl het persbericht duidelijk was dat hij vanaf 28 mei 2010 leverbaar zou zijn in de T-Mobile stores.

Vandaag ben ik terug gegaan naar dezelfde store, en vroeg op nieuwe op de Micro SIM. Helaas ze hadden hem niet, niet gehad ook. Raar vrijdag vertelde men mij dat ze hem hadden maar niet mochten uitleveren? Ik besloot de klantenservice te bellen en er zo een te bemachtigen. De medewerker dacht dat ik een MicroSD kaart wilden, hem uitgelegd wat ik bedoelde. Hij was er niet bekend mee en zou het navragen, na 2 minuten in de wacht (gelukkig geen muziekje). Was de medewerker weer aan de lijn, hij kon me niet helpen. De Micro SIM kaarten zijn uitsluitend in de stores en in beperkte oplage leverbaar. Wanneer en waar ze leverbaar zouden zijn daar kon hij geen antwoord op geven.

T-Mobile is niet eenduidig in haar communicatie en mij bekruipt het gevoel dat men maar wat zegt. Dit alles en met de netwerkproblemen in mijn achterhoofd. Zal ik aan het eind van mijn iPhone contract (over 1 maand) een andere provider gaan zoeken!

Update 18.15 uur:

T-Mobile Webcare, heeft inmiddels een reactie gegeven op een Tweet van mij. Ik wacht het bericht vol spanning af, en ik hou jullie vanzelfsprekend op de hoogte!

Update 3 juni:

Ik kreeg deze tweet van T-Mobile Webcare, netjes! Ik ben naar de betreffende winkel gegaan, en ze hadden de Micro SIM nu gelukkig wel. De verkoopster wist dat ik de schrijver van dit artikel ben. Ze meldde mij dat ze inderdaad aangesproken zijn, op hun handelen. Ik heb een Duo Micro SIM meegekregen, er waren geen kosten aan verbonden. Ik moet toegeven dat T-Mobile dit netjes heeft afgehandeld en de daad bij het woord voegt!

Martijn Derks

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies