Word jij het nieuwe gezicht van Hi?

Vorig artikel Volgend artikel

Dat zou zo maar kunnen! Hi, de jongeren provider van KPN, organiseert namelijk een landelijke casting om een aantal nieuwe gezichten voor haar campagnes te vinden.

Vanaf morgen (maandag 10 mei) kan iedereen van 18 jaar en ouder én die klant is van Hi, zich voor de Hi Casting inschrijven. Nadat je je ingeschreven hebt, en Hi benadrukt dat het absoluut niet noodzakelijk is dat je een modellen figuurtje een gezicht hebt, start de stemronde. Die sluit op 31 mei. De 50 beste (met de meeste stemmen) modellen in spé ontvangen vervolgens een uitnodiging voor de Hi Casting dag in juni.

Tijdens deze dag krijgen ze een professionele fotoshoot, inclusief styling en visagie. Om ze een handje te helpen, ontvangen de 50 finalisten bovendien een budget om zelf campagne te voeren binnen hun Hyves netwerk. Daarna kiest de Hi Society samen met Hi vijf personen die het komende jaar het gezicht van het mobiele merk worden. Zij zullen te zien zijn in diverse communicatie-uitingen.

Hi Casting is door Hi in het leven geroepen om het merk nog beter bij de belevingswereld van de doelgroep aan te laten sluiten. Alle deelnemers zijn Hi-bellers en de definitieve keuze wordt samen met de Hi Society gemaakt. Woordvoerder Yvonne Prins: “De casting is een echt Hi-initiatief. We betrekken onze leden bij al onze activiteiten en zouden het raar vinden als ze níet in onze uitingen te zien zouden zijn. Alle mensen op onze posters en billboards zijn aangesloten bij Hi. Het is trouwens helemaal niet belangrijk om de perfecte modellenmaten of een poppengezichtje te hebben. We willen juist tonen dat de Hi Society er is voor iedereen die young at heart is.”

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies