T-Mobile Warchild weken

Vorig artikel Volgend artikel

Het is al bijna traditie geworden dat T-Mobile in de weken rondom de feestdagen iets extra's doet voor haar favoriete en zeer goede doel, War Child.

Ook dit jaar doneert de provider weer twee weken lang (van 14 t/m 27 December) 5 Euro van elk verkocht niet abonnement en prepaid pakket aan War Child. Vorig jaar bracht de actie 45.000 Euro op maar T-Mobile heeft zich als doel gesteld dit bedrag in 2009 te overtreffen.

Alexander Hamel, Directeur Klantenservice: “Wij zijn enorm trots op dit partnerschap met War Child en willen ons net als vorig jaar weer inzetten om zoveel mogelijk kinderen in oorlogsgebieden te helpen. Vorig jaar haalden wij met onze klanten 45.000 euro op voor War Child en dit willen wij dit jaar te overtreffen om zo nog meer kinderen te helpen”.
 
Mark Vogt, Directeur War Child: T-Mobile toont zich al jaren een daadkrachtige en betrokken Friend van War Child. Hun structurele bijdragen en inspirerende acties op vele gebieden – recycling, expertise, vrijwillige inzet – stelt War Child in staat om haar doelen te bereiken en zoveel mogelijk kinderen en jongeren te bereiken en hen een toekomst zonder geweld en angst te bieden.
 
Van 14 december tot en met 27 december vinden de War Child weken plaats in alle 83 T-Mobile winkels en de e-shop. De T-Mobile winkels staan deze weken in het teken van War Child. Zo dragen de T-Mobile medewerkers met trots de War Child button en zijn er mooie ansichtkaarten beschikbaar die meegenomen kunnen worden om een vriend of vriendin een leuk kaartje te sturen.

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies