iPhone App voor het melden van netwerkproblemen bij AT&T

Vorig artikel Volgend artikel

Het probleem is zeker niet in alle iPhone landen hetzelfde, maar als je naar de klachten rondom de werking van de iPhone in De VS en Nederland kijkt dan is in beide gevallen het gebrekkige 3G netwerkbereik een van de hot items.

AT&T heeft nu een iPhone App gelanceerd, Mark the Spot (iTunes link) waarmee klanten direct hun problemen zoals slecht bereik en onverwacht verbroken verbindingen aan de provider kunnen melden. Wellicht een idee voor T-Mobile om een Nederlandse versie van deze app te maken?

De Amerikaanse provider wil hierme haar ontevreden klanten tegemoetkomen door te laten blijken dat ze wel degelijk willen luisteren naar de klachten. Als een iPhone gebruiker dus ergens staat waar hij geen (3G) bereik heeft dan kan hij daar direct melding van maken en worden de gegevens, inclusief GPS coordinaten, via de app naar AT&T Nu maar hopen dat ze met al die gegevens over blinde netwerk vlekken, gebrekkige service en dergelijke ook echt iets gaan doen. Mark-The-Spot-ATT-s

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies