OneXS dwingt nummerportatie af via de OPTA

Vorig artikel Volgend artikel

Vanmiddag ontving ik een persbericht met als onderwerp de afloop van een ruzie tussen OneXS, provider van communicatie oplossingen voor bedrijven, en Ericsson Telecommunicatie (doen ongeveer hetzelfde ;-)) over de nummerportering van een klant die van Ericsson naar OneXS wilde overstappen.

Uiteinderlijk moest de OPTA er aan te pas komen om het onwillige Ericsson middels een dwangsom er toe de bewegen mee te werken aan de nummerportering naar OneXS. De zaak liep al sinds Augustus. Arme klant!

Pfff, snappen die bedrijven het nou nóg niet! Klanten willen nu eenmaal wel eens van provider wisselen en als er contractueel geen belemmeringen zijn (looptijd, opzegtermijn en zo) dan denk ik toch echt dat je als ex-leverancier in spé beter gewoon kunt meewerken dan je hakken in het zand te zetten. Doe je het laatste dan weet je één ding in ieder geval heel zeker. Die klant komt nadat hij overgestapt is ook nooit meer terug!

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies