Ogilvy geeft recessie marketing advies: “Go Mobile”

Vorig artikel Volgend artikel

Reclamebureau Ogilvy Noord-Amerika biedt met “21 Ogilvy Solutions” een innovatief pakket oplossingen op gebied van marketing strategie, analyse, meting, technologie- en mediadiensten aan haar klanten die geconfronteerd worden met de recessie. Mobiel speelt hierin een belangrijke rol.

"Onlangs hebben we een pakket ontwikkeld op basis van feedback en meest prangende vragen van onze klanten" aldus Marc Fleishhacker, managing director van Ogilvy, New York.

Deze clienten waren op zoek naar slimme, meetbare en kosteneffectieve marketingtools ter ondersteuning van hun bedrijven en merken in deze moeilijke economische tijden.


"Klanten vroegen hoe ze hun marketingbudget moesten herdefiniëren. We kwamen met 21-oplossingen, waaronder veel van wat ik noem een kanaal-agnostische aanpak, en mobiele telefoon speelt hierin een belangrijke rol. Fabrikanten willen weten hoe ze met mobiele campagnes betrokkenheid bij de klant kunnen creeeren. Klanten zullen uiteindelijk zien welke enorme mogelijkheden het mobiele kanaal biedt. Economische neergang heeft altijd bewezen kansen te bieden voor het bouwen merken en vergroten van marktaandeel. 2009 is het jaar dat de mobiel een massa-kanaal zal worden, en de recessie zal dit alleen nog maar meer stimuleren", aldus Fleishhacker.

Ogylvi is een reclamebureau met 497 vestigingen in oa New York, Amsterdam, Brussel en Barcalona. en  Zij hebben oa DHL, BP, Holland Casino, Warner Bross, Nestle, Ford en Fanta als klant.


Meer info is hier te vinden

Richard Otto

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies