CM Dag 2009: Tijd voor Integratie

Vorig artikel Volgend artikel

Op 20 Januari organiseert CM de tweede editie van de CM Dag.

Wilt u ook het geheim achter het succes van SMS en MMS in marketingcommunicatie leren kennen, uw doelgroep effectiever bereiken en op de hoogte blijven van de nieuwste innovaties binnen mobile marketing? Zet deze dag dan alvast in uw agenda! Een bezoek aan de CM Dag kosteloos.

Gedurende de dag worden plenair diverse mobiele media cases van onder meer Rabobank, Politie, SBS Broadcasting, T for Telecom, 3FM en Holland Casino gepresenteerd. Deze cases zijn to the point en tonen hoe producten als SMS en MMS geïntegreerd zijn en waarin dit geresulteerd heeft.
 
In de ochtend ligt de nadruk op Business en Techiek; hoe verloopt het integreren van
mobiele media op technisch vlak en hoe verbetert dit de core-business van de spreker. Tevens komen de nieuwste technische innovaties aan bod.
 
Na de lunch ligt de nadruk op Marketing en Media; de sprekers verklaren waarom hun marketing meer resultaat genereert door de crossmediale aanpaak, waar de nadruk ligt op de mobiele media. Hierbij worden ook de juridische aspecten van deze aanpak behandeld.
 
De CM Dag begint om 10:00 (ontvangst vanaf 09u30) en word rond 16:30 afgesloten met een borrel. Vanaf 17:00 kunt u een bezoek brengen aan de Media Experience van Beeld en Geluid.

Datum: dinsdag 20 januari
Tijdstip: 9.30 – 16.30 uur
Locatie: Beeld & Geluid, Hilversum
Deelname: kosteloos
Site: www.cm.nl/dag

Ron Smeets

Ron is mede oprichter en hoofdredacteur van Mobile Cowboys. Zijn passie voor mobiele gadgets is ontstaan aan het begin van de jaren 90 en groeit nog dagelijks....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies