Live from MOMO #6 deel 2

Vorig artikel Volgend artikel

vervolg van vorige posting...

na de pauze op Mobile Monday #6 start Antti Ohrling. Hij is een van de founders van BLyk, de provider die gratis belminuten en sms geeft in ruil voor het bekijken va n advertenties. Ze bereiken een respons percantage van 29%! Vooral omdat het interactieve advertenties zijn die gericht zijn op profielen van jongeren. Nu al 140.000 mensen maken gebruik van Blyk. Nieuws: Dit najaar komt Blyk naar Nederland. Ook hier gaan we zien of mensen er in geloven dat er geen abonnement en geen 'catch' is.

1212424738blyk momo ams

Een boodschap die volgens Antti de moeilijkste is om over te brengen. Met name omdat er nu vrijwel NIETS echt gratis is op mobiel. Goeie presentatie. We kunnen niet wachtten totdat Blyk hier echt gaat starten.

Russel Buckley van admob is nu bezig. Hij heeft een wat taaier verhaal over hoe geweldig groot en goed admob is. Ze zijn in 160 landen actief, maar niet in NL.

Chris Bannink

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies