Mobile Marketing in Theorie en Praktijk

Vorig artikel Volgend artikel

Mobile marketing is een onderwerp waar marketeers niet over uitgesproken raken. In de praktijk blijkt, dat nog te veel Marketing- en Communicatiespecialisten koudwatervrees hebben of niet precies weten hoe mobiel kan worden geïntegreerd in hun huidige marketingcampagnes.

De Mobile Marketing Update biedt uitkomst bij de zoektocht naar een passende campagne.

Tijdens de Mobile Marketing Update komen theorie (o.a. door Alexander Singewald, Raimo van der Klein en Hans ter Braak) en praktijk van mobile marketing samen en illustreren diverse cases (o.a. van Ogilvy, t for telecom, Right to Play, i-wood en Payter) het Mobile Marketing Framework, geïntroduceerd door dagvoorzitter en mobiele technologiedeskundige Jeroen van Glabbeek.

Aan de hand van dit Framework, bestaande uit 5 assen (branches, doelen, cross-media, communicatietools en trends) krijgen de praktijkcases gedurende de dag een extra dimensie.

Doel van het evenement is om Marketing en Communicatie professionals te helpen met het toevoegen van mobile marketing aan hun marketing (communicatie)mix. Tevens biedt het event ruime gelegenheid om te netwerken.

Datum: Donderdag 19 juni 2008

Tijd: 10:00u – 17.00u

Locatie: Rosarium, Amsterdam

Kosten: € 699,- (via Mobile Cowboys: € 499,- excl. BTW, klik hiervoor op de banner links op onze site)



Gerelateerde links:
Live vanaf het Mobile Marketing event
Permission Based Mobile Marketing
Mobiele ads belangrijker dan TV commercials
Mobile marketing: waar gaat het heen?
Redactie MobileCowboys

De redactie van Mobilecowboys. Wil je iets melden of vragen neem dan contact op via: redactie@mobilecowboys.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies