Amerikaanse leger zet mobile marketing in!

Vorig artikel Volgend artikel

the United States Air Force gaat vanaf vrijdag 13 april mobile marketing als promotie middel inzetten. De amerikaanse luchtmacht beweert dat 81% van de doelgroep een mobiele telefoon bezit met Bluetooth technologie.

“More kids are going to have more access to this technology," zei de Air Force's interactive account executive, Master Sgt. Deshaun Woods. "If we get involved now, we are going to be well-established when the market becomes more saturated."

Mobile marketing gaat deel uitmaken van de "Do Something Amazing" toer welke bij allerlei sport evenementen, zoals Nascar, aanwezig zal zijn. Bij deze evenementen zullen Bluetooth transmitters neergezet worden. Hiermee krijgt iedereen in een bepaalde straal een bericht via Bluetooth (als het uiteraard aanstaat) met daarin een uitnodiging om lans te komen, "check out what it's like to do something amazing."



Gerelateerde links:
Universal Motown records investeert in mobile marketing
SMS marketing veel effectiever dan Email
Mobiele ads belangrijker dan TV commercials
Mobile marketing: waar gaat het heen?
Nederlandse Emexus lid van de MMA
Menno Hoekstra

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies