Onderzoek: 'Goede Doelen doen nog niet veel met mobiel'

Vorig artikel Volgend artikel

Uit onderzoek door Mobile Marketing Nederland blijkt dat Nederlandse goede doelen momenteel nog een zeer beperkte mobile presence hebben en laten hierdoor mogelijke donaties ligggen. Uit onderzoek blijkt dat 5 - 10 % van de bezoekers charitatieve websites bezoekt via een mobile device. 

Veel van deze fondsenwervende organisaties hebben echter nog geen mobile website of mobile app. 

Van de top10 fondsenwervers met het sterkste imago blijken maar een zeer beperkt aantal een mobile website op mobile app te hebben. 

Richard Otto (oprichter Mobile Marketing Nederland): 'Reeds 55% procent van de Nederlanders hebben een smartphone. 25% van de smartphonebezitters heeft zijn eerste smartphone minder dan 1 jaar. De mediaconsumptie van potentiele donateurs wordt steeds mobieler; nu de organisaties zelf nog'

De mobile presence van de Top-10 Goede Doelen met het sterkste imago

Mob%20presence%20top%2010%20goede%20doelen%20met%20het%20beste%20imago
Richard Otto

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies