Fashion bereikt mobile

Vorig artikel Volgend artikel

Steeds meer modemerken zijn tegenwoordig op mobiel te vinden, toch zijn er nog talrijke grote merken die de mobiele stap nog niet hebben gewaagd. Het laat goed zien dat deze merken misschien wel voorop lopen in de mode, maar vaak nog niet in marketing.

Het staat in schril contrast wanneer je dit vergelijkt met de automotive branche, waarbij zo'n beetje alle automerken een of meerdere hoogstaande apps in de diverse app stores hebben staan.

Binnen enkele jaren is mobiel betalen een van de belangrijkste betaalmiddelen; het is daarom van belang om als fashion brand nu al in het mobiele ecosysteem te gaan zitten.

Donderdag 23 juni wordt er in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam het eFashion event gehouden, waarbij de online mogelijkheden, maar ook zeker de mobiele mogelijkheden flink aan bod gaan komen.

Een goed voorbeeld van een merk die op een hele mooie manier een mobile experience heeft neergezet is Ralph Lauren met haar RLX iPad app. Deze is zeker de moeite waard om als iPad bezitter te downloaden. Zie hier een video:

 <iframe width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/RHHMvsDyowE" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Richard Otto

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies