V&D zet mobile marketing in

Vorig artikel Volgend artikel

Exclusief in de kelder van het V&D filiaal in Den Haag begint V&D op 29 mei met een nieuwe jongeren concept: Fashion brands en V&D. Diverse jeugdige fashionmerken zijn bij elkaar gebracht op één vloer (900m2), dit maakt de kelder van V&D Den Haag uniek in omvang.

Om dit nieuwe concept in Den Haag bekend te maken bij de doelgroep zet V&D onder andere de mobiele telefoon in als medium om hun doelgroep te bereiken.


In nauwe samenwerking met One Shoe mobile heeft V&D een mobiele actiewebsite ontwikkeld waar geïnteresseerden een mobile coupon kunnen downloaden. Om traffic naar de mobiele actiewebsite te creëren zet V&D QR-codes in op verschillende middelen. Hierdoor maakt V&D gebruik van de kracht van de mobiele telefoon als mediumdrager tussen de middelen.

Diverse merken zijn in de kelder van het filiaal bij elkaar gebracht: Yes or No, New Look, Silvian Heach, Freesoul, Vila en Springfield Women. Den Haag heeft hiermee de primeur van de eerste New Look shop-in-shop in Nederland.

Om dit nieuwe concept in Den Haag bekend te maken rijdt er 13 weken lang een tram van HTM door Den Haag. Op deze tram zal naast branding ook een QR-code te vinden zijn, daarnaast zijn er ook QR-codes te vinden op de etalage ramen van het V&D filiaal in Den Haag.

Na het scannen van de QR-code komt men op een mobiele actiewebsite waar een geïnteresseerden, na het achterlaten van zijn of haar gegevens, een mobile coupon kan downloaden. Op vertoon van de mobile coupon bij de kassa’s in de fashionkelder krijgt men een verassing van Sephora. Daarnaast verloot V&D onder alle aanmeldingen een fashion card t.w.v. €250,-.

De inzet van mobile marketing heeft als doel de doelgroep op een interactieve manier kennis te laten maken met de nieuwe Fashionvloer in V&D. Verder wordt er op donderdagavond en zaterdag gratis vervoer van en naar de V&D vestiging geregeld met TukTuks die gaan pendelen tussen Den Haag CS en het Spui. En is er een promotieteam van meiden gekleed in de merken Yes or No en New Look.

MobileCoupon2
Richard Otto

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies