Vernieuwde oplage Handboek Online Marketing is uit

Vorig artikel Volgend artikel

Onlangs is de 2e oplage van het succesvolle Handboek Online Marketing (HOM) uitgebracht.

Naast onderwerpen als social media, content strategie, webvertising, e-mail marketing en zoekmachine marketing, komt mobile marketing ruimschoots aan bod.

Het 'Handboek Online Marketing' (HOM) is een boek dat bol staat van de cijfers, facts, tips, illustraties, praktijkvoorbeelden, interviews, modellen en cases over online marketing in de breedste zin van het woord.

Dit boek propageert de gestructureerde inzet van een doordachte online marketingmix gekoppeld aan de organisatiedoelen en is als managementboek bedoeld voor internetprofessionals en managers. Daarnaast wordt HOM als studieboek gebruikt door oa Hogeschool van Amsterdam, Avans Hogescholen en Beeckestijn Business School. 

In het hoofdstuk 'Mobile Marketing' worden oa de mobiele marketing toepassingen SMS, MMS Bluetooth, Location Based Services, en Bluetooth besproken. 

Een 'papieren' boek over online marketing lijkt erg ouderwets, maar auteur Patrick Petersen heeft bij de meeste onderwerpen een verwijzing gemaakt naar www.handboekonlinemarketing.nl, waar er continue updates en online video's over in het boek besproken onderwerpen te vinden zijn.

Geef antwoord op de volgende vraag door hieronder een reactie te plaatsen (met een werkend mailadres) en win 1 van de twee HOMs:

VRAAG: Hoeveel consumenten zullen volgens Juniper Research wereldwijd 'mobile coupons' gebruiken in 2013?

Richard Otto

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies